مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-03دانش

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مسیر بین المللی سازی | عضویت در IASP تمدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا محمدکاظمی، مدیر مرکز ترویج و توسعه کسب وکار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اعلام خبر گفت: عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری (IASP) از سال 2019 به دلیل عدم پرداخت حق عضویت، - پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مسیر بین المللی سازی عضویت در IASP تمدید شد عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری (IASP) تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا محمدکاظمی، مدیر مرکز ترویج و توسعه کسب وکار پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با اعلام خبر گفت: عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری (IASP) از سال 2019 به دلیل عدم پرداخت حق عضویت، به حالت تعلیق درآمده بود.

وی افزود: به همت مدیریت جدید پارک علم و فناوری، مساعدت معاونت بین الملل دانشگاه تهران و با تأمین منابع مالی لازم، پرداخت حق عضویت در انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری صورت گرفت و عضویت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در IASP تمدید شد.

محمدکاظمی در تشریح مزایای بین المللی عضویت در این انجمن، گفت: با تمدید این عضویت و معرفی پارک علم و فناوری در این انجمن معتبر بین المللی، علاوه بر اینکه زمینه مناسب تری برای آشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مسیر بین المللی سازی | عضویت در IASP تمدید شد

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در مسیر بین المللی سازی | عضویت در IASP تمدید شد